Themas

De vijf voordelen van Remote Monitoring Basic Plus

Wanneer u zelf niet voldoende tijd heeft om uw IT-omgeving te managen, is het fijn als u kunt vertrouwen op een IT-partner die 7×24 beschikbaar is om u te ondersteunen. Het kan immers voorkomen dat u (on)gepland tijdelijk hulp nodig heeft bij het beheer van uw IT-infrastructuur. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan extra drukte op uw beheerafdeling, vakantie of door ziekte. Met Remote Monitoring Basic Plus van IT creation heeft u altijd een professionele partner waar u op terug kunt vallen.

 

De vijf voordelen van Remote Monitoring Basic Plus

1. Eén aanspreekpunt
U wordt snel, vriendelijk en vakkundig geholpen door een professioneel team van in-house technische specialisten. Zij zorgen er voor dat uw IT-infrastructuur altijd up-to-date is en aan staat, zodat u zich kunt focussen op het realiseren van uw bedrijfsdoelstellingen.

2. Procesverbetering
Wij gaan met u aan de slag om uw procesbeheersing te verbeteren. Denkt u hierbij aan het installeren en inrichten van de benodigde software tools, maar ook in het vastleggen van procedures, werk- en communicatie afspraken. Zo hebben niet alleen uw beheerder(s) maar ook onze supportafdeling direct inzicht in al uw systeemmeldingen.

3. Wij staan altijd aan
Met Remote Monitoring Basic Plus bent u zelf verantwoordelijk voor uw eigen IT-infrastructuur, maar wij kijken altijd met u mee. Zien wij een kritische systeemmelding dan grijpen we direct in, zodat uw bedrijfsprocessen zo min mogelijk worden verstoord. Heeft u even niet de tijd of kennis om de verstoring op te lossen, dan zijn wij er om direct professionele hulp te bieden.

4Altijd voorrang
Al uw afspraken worden vooraf vastgelegd in supporturen die u verwacht in te gaan zetten. Deze uren reserveren wij en plaatsen wij op uw IT-chipkaart. Hiermee verzekert u zich van voorrang bij het toewijzen van werkzaamheden ten opzichte van klanten zonder IT-chipkaart.

5. Direct support
Heeft u hulp nodig dan belt u tijdens werkdagen en kantooruren onze Servicedesk. Uw verzoek voor ondersteuning wordt geregistreerd en ingepland met voorrang. Heeft u een ‘P1’ escalaties? Dan kunt u gebruik maken van onze 7×24 uur support.

 

Lees meer over onze andere Managed Services diensten en kijk welke vorm van ondersteuning het beste bij uw organisatie en IT-omgeving past.

Wilt u reageren?

+31 (0) 85 111 0 700