Basis monitoring

  • Home
  •  > 
  • Basis Monitoring

Basis monitoring van IT creation

Mocht u tijdelijk hulp nodig hebben bij het beheer van uw IT-infrastructuur, dan kunt hier beter op voorbereid zijn. Wanneer u kiest voor de Basis monitoring van IT creation, dan zorgen wij voor de installatie en inrichting van de benodigde software tools, processen en communicatie, zodat u ons ad-hoc en snel om hulp kunt vragen, bijvoorbeeld bij (on)geplande afwezigheid van uw systeembeheerder.

De Basis monitoring is ons eerste niveau van SLA dienstverlening. Wij voorzien uw bedrijf van een Managed monitoring oplossing met een bronze SLA. Met deze managed oplossing kunt u ook (tijdelijk) ondersteuning aanvragen bij ongeplande afwezigheid of grote projecten.

Wat valt er onder Basis
Monitoring?

Wij zorgen voor de installatie en inrichting van de benodigde software tools, processen en communicatie, zodat uw IT infrastructuur, systemen en applicaties op afstand kunnen worden gemonitord. Onze remote monitoring oplossing is 24/7 actief en signaleert daardoor potentiële problemen voordat deze daadwerkelijk voelbaar zijn. De signalering wordt automatisch aan u doorgestuurd zodat u direct op de hoogte bent en tijdig actie kunt ondernemen. Uiteraard zijn wij conform SLA beschikbaar om u hiermee te ondersteunen.

Wilt u Managed Services advies?

Laat uw contactgegevens achter dan nemen onze specialisten zo snel mogelijk contact met u op.

Optimaal voorbereid
U bent optimaal voorbereid op calamiteiten en onverwacht verzuim. U kunt direct hulp in roepen van een professionele IT-partner.
Assistentie op afroep
Als u ondersteuning nodig heeft, dan belt u onze ServiceDesk. U heeft directe toegang tot onze 8x5 Servicedesk voor aanvraag support.
Op nacalculatie
De inzet is op basis van best effort en goedgekeurde kosteninschatting. De werkelijke afrekening vindt plaats op basis van nacalculatie.

Wat wordt gemonitord?

Wij monitoren verschillende onderdelen van uw IT omgeving:

  • System performance
  • Disk usage
  • Specifieke services en/of applicaties
  • Applicatie performance
  • Back-up performance

Wilt u een dienstverlening met een betere SLA? Bekijk dan:

Hoe werkt Basis Monitoring?

Wekelijks worden er automatisch rapportages per e-mail verstuurd, waarin u in één overzicht de status van uw server(s) en/of werkstation(s) kunt bekijken. De remote monitoring van uw server(s) vindt plaats met een interval van 5 minuten. Wij bieden u hiermee een 24/7 remote monitoring. Kortom, wij houden uw systemen continu in de gaten. Wij zorgen ervoor dat uw gebruikers iedere dag zorgeloos aan de slag kunnen gaan en blijven.

Naast dat u op ons kunt rekenen voor remote monitoring, staan wij met meer Managed Services voor u klaar. Zo kunnen wij uw IT omgeving voorzien van preventief onderhoud met Servicedesk plus of kunt u kiezen voor een full service SLA met Premium beheer.

Kan ik u helpen?

Heeft u een vraag? Wilt u een demo of wilt u een offerte aanvragen?

Bas Schonck

Accountmanager Managed

Neem contact op!