Premium beheer

  • Home
  •  > 
  • Premium beheer

Premium beheer van IT creation

U wilt de zekerheid dat uw IT partner continu uw IT-infrastructuur in de gaten houdt. Maar ook dat u proactief geadviseerd wordt bij het hard- en softwarematig up-to-date houden van uw datacenter en dit ook voor u uitvoert. En dat uw IT-partner problemen oplost indien deze zich voordoen tegen vooraf overeen gekomen tarieven en doorlooptijden.

Met de Premium beheer dienstverlening kiest u voor het volledig ontzorgen van uw IT beheer. U heeft u geen omkijken meer naar het beheer van IT infrastructuur. U doet uw business; wij zorgen dat u kunt blijven werken.

Wat is Premium beheer?

U wilt zich kunnen concentreren op uw business en wilt geen omkijken hebben naar uw IT infrastructuur. En aangezien uw bedrijfsprocessen ook buiten de standaard kantoortijden doorgaan, wilt u de zekerheid dat uw IT infrastructuur 365x24x7 beschikbaar is, de optimale performance wordt behaald en mogelijke problemen worden voorkomen. Dit is een tijdrovend proces, waarbij het van groot belang is dat uw IT infrastructuur geen moment uit het oog wordt verloren.

Wanneer u (een deel van) het beheer van uw IT-omgeving uitbesteedt, bepaalt u zelf hoe u dit vormgeeft. U bepaalt dus zelf in hoeverre u taken uit handen geeft. Zo bespaart u tijd zonder de controle te verliezen. Zo heeft uw IT-afdeling meer tijd voor andere werkzaamheden, denk aan:

  • Eerstelijns IT-werkzaamheden, zoals support voor uw medewerkers
  • Applicatiebeheer
  • Inregelen van virtualisatie
  • Innoveren van de IT-omgeving
  • Projecten, bijvoorbeeld wanneer u overstapt naar een nieuw softwarepakket

Wilt u Managed Services advies?

Laat uw contactgegevens achter dan nemen onze specialisten zo snel mogelijk contact met u op.

Optimaal voorbereid
U bent optimaal voorbereid op calamiteiten en onverwacht verzuim. U kunt direct hulp in roepen van een professionele IT-partner.
Assistentie op afroep
Als u ondersteuning nodig heeft, dan belt u onze ServiceDesk. U heeft directe toegang tot onze 8x5 ServiceDesk voor aanvraag support.
Op nacalculatie
De inzet is op basis van best effort en goedgekeurde kosteninschatting. De werkelijke afrekening vindt plaats op basis van nacalculatie.

Waarom Premium beheer?

  • U  kunt zich focussen op het realiseren van uw bedrijfsdoelstellingen
  • Continu aandacht voor de 24×7 beschikbaarheid en optimale performance van uw IT infrastructuur op basis van een SLA
  • Proactief advies over aanpassingen waarborgen de continuïteit van uw IT infrastructuur
  • Bij verstoringen wordt direct actie ondernomen om uw IT infrastructuur zo spoedig mogelijk weer beschikbaar te krijgen
  • Door kennisbundeling en schaalvoordelen beheren wij uw IT omgeving beter, efficiënter en tegen lagere kosten

Wilt u een andere dienstverlening of een andere SLA? Bekijk dan:

Hoe werkt Premium beheer?

Wanneer u beheer (gedeeltelijk) uitbesteedt, worden er duidelijke afspraken gemaakt. Welke afspraken dit zijn, heeft u zelf controle over. Zelfs wanneer u uw beheer volledig uitbesteed, bepaalt u nog steeds de mate waarin dit gebeurt. Bijvoorbeeld tussen welke tijden de beheerstaken voor u worden opgepakt en binnen welke tijd er moet worden gereageerd.

Deze afspraken worden opgenomen in de Service Level Agreement (SLA). Hierin staat vastgelegd op welke service u kunt rekenen en binnen welk termijn dingen worden opgelost. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.

Een dag geen beheer betekent extra risico’s op een verstoring. Door gebruik te maken van onze Premium beheer dienstverlening, houden wij voor u continu uw IT infrastructuur in de gaten en adviseren wij u proactief over mogelijke aanpassingen die de uptime en/of performance verbeteren. En mocht zich een probleem voordoen, dan werken wij op ieder uur van de dag aan een snelle oplossing.

Kan ik u helpen?

Heeft u een vraag? Wilt u een demo of wilt u een offerte aanvragen?

Bas Schonck

Accountmanager Managed

Neem contact op!