Wilt u uw aandacht op uw kerntaken houden en op het ondersteunen van uw business? Heeft u regelmatig storingen en wilt u de continuïteit verbeteren? Of heeft u een gebrek aan tijd of aan specialistische kennis?
Van het incidenteel ondersteunen tot het volledig uitbesteden van uw IT omgeving, met de Managed Services van IT creation is alles mogelijk en behoudt u altijd controle over uw IT omgeving.
Naast de keuzes: monitoring, support en beheer kiest u zelf ook voor de SLA (Service Level Agreement) vorm die het beste bij uw situatie past. IT creation biedt drie verschillende SLA vormen: Brons, Zilver of Goud.
Leer meer over de voordelen van een Managed Services oplossing. Download de onderstaande whitepaper en ontdek ook andere interessante whitepapers.
De keuze voor IT beheer uitbesteden heeft u voor ogen, nu nog de juiste vorm. We onderscheiden een aantal mogelijkheden, waaruit u een keuze kunt maken die het beste past bij de IT vraag van uw organisatie. Wilt u een basis ondersteuning, waarin wij meekijken of wilt u het beheer volledig uitbesteden aan IT creation?
IT-omgevingen worden steeds complexer en het beheren hiervan vergt steeds weer nieuwe kennis. Het is dan ook niet altijd realistisch en handig om het volledige beheer zelf te (willen) doen. Zorgvuldig beheer kan er voor zorgen dat uw infrastructuur optimaal presteert en zo uw business maximaal faciliteert. Het uitbesteden van beheertaken is dan ook een logische gedachte.
Uitbesteden hoeft niet altijd volledig, het kan ook als ondersteuning, waarbij u zelf in controle blijft. Het is daarbij mogelijk om te kiezen voor een Service Level Agreement (SLA) dat bij uw situatie past. Heldere afspraken zorgen voor de beste samenwerkingen.