Waarom kiezen voor BASIS?
De vraag om tijdelijke hulp bij het beheren van uw IT-infrastructuur komt veelal onverwacht. Denkt u hierbij aan incidenten of (tijdelijke) afwezigheid van uw systeembeheerder. Voordat professionele hulp op afstand mogelijk is, dienen een aantal zaken vooraf georganiseerd en geregeld te zijn. Denkt u hierbij aan het installeren en inrichten van benodigde software tools en het vastleggen van procedures, werk- en communicatie afspraken. Met het BASIS contract zorgen wij ervoor dat alle voorbereidingen zijn getroffen, zodat u ad-hoc onze hulp op afstand kunt inroepen. Ook heeft u gedurende kantooruren toegang tot onze ServiceDesk, waarmee u over onze hoog gekwalificeerde kennis en ervaring kunt beschikken.
In het kort:
- Vooraf installeren en inrichten van (remote) beheer software
- Vooraf vaststellen van procedures en werkafspraken, vastgelegd in DAP
- Directe toegang tot onze 8×5 ServiceDesk voor aanvraag support
- Inzet op basis van best effort en goedgekeurde kosteninschatting (werkelijke afrekening op basis van nacalculatie)