Managed Services verschillen

Ontdek met welke Managed Services diensten uw IT omgeving het beste ondersteund wordt. Hieronder vindt u een overzicht waarin is aangegeven wat u mag verwachten bij de verschillende Managed Services diensten die IT creation aanbiedt.

Wilt u dat er alleen gemonitord (Basis) wordt, wilt u kunnen rekenen op technisch support (Plus) of dat uw beheer volledig is uitbesteed (Premium)? Samen met IT creation houdt u grip op uw IT-omgeving, oftewel de digitale motor van uw organisatie.

Wilt u meer details weten over de verschillende Managed Services? Stel uw vraag en wij adviseren u met gedetailleerde informatie.

Stel vraag over verschillen

Voordelen Managed Services

Van het incidenteel ondersteunen tot het volledig uitbesteden van uw IT omgeving. Met de Managed Services van IT creation is alles mogelijk en behoudt u altijd controle over uw IT omgeving.

Continuïteit

Altijd IT kennis

Focus op uw kerntaken

Innovatieve IT

Kosten efficiënt

Ondersteuning tot volledig ontzorgd

Flexibele en schaalbare IT

Bij alle Managed Services kunt u kiezen voor een Service Level Agreement (SLA). Bent u benieuwd naar de flexibele en ondersteunende mogelijkheden bij IT creation? Via de onderstaande link kunt u alle mogelijke SLA niveaus bij IT creation bekijken.

Bekijk SLA niveaus