Waarom kiezen voor PLUS?
De vraag om tijdelijke hulp bij het beheren van uw IT-infrastructuur komt veelal onverwacht. Denkt u hierbij aan incidenten of (tijdelijke) afwezigheid van uw systeembeheerder. Maar soms kan het ook handig zijn, als een professionele beheerder altijd over uw schouder meekijkt en ingrijpt als kritische systeemmeldingen te lang duren voordat deze zijn opgelost.
Voordat professionele hulp op afstand mogelijk is, dienen een aantal zaken vooraf georganiseerd en geregeld te zijn. Denkt u hierbij aan het installeren en inrichten van benodigde software tools en het vastleggen van procedures, werk- en communicatie afspraken. Tevens maken wij met u afspraken over een aantal vooraf vastgelegde support uren in het PLUS contract, welke u verwacht te gaan inzetten. Deze uren reserveren wij en plaatsen wij op uw IT-chipkaart. Hiermee verzekert u zich van voorrang bij het toewijzen van werkzaamheden ten opzichte van klanten zonder IT-chipkaart.
In het kort:
- Vooraf installeren en inrichten van (remote) beheer software en processen
- Wij kijken continu over uw schouder mee, u voorkomt dat kritische meldingen over het hoofd worden gezien
- IT-chipkaart met vooraf, tegen gereduceerd tarief, ingekochte support uren
- Directe toegang tot de 8×5 uur ServiceDesk (24×7 uur voor P1 escalaties) voor aanvraag support
- Benodigde uren worden met voorrang ingepland en afgeboekt van uw IT-chipkaart