PREMIUM

U wilt de zekerheid dat uw IT partner continu uw IT-infrastructuur in de gaten houdt. Maar ook dat u proactief geadviseerd wordt bij het hard- en softwarematig up-to-date houden van uw datacenter en dit ook voor u uitvoert. En dat uw IT-partner problemen oplost indien deze zich voordoen tegen vooraf overeen gekomen tarieven en doorlooptijden. Met de PREMIUM dienstverlening kiest u voor het volledig ontzorgen van uw IT beheer. U doet uw business; wij zorgen dat u kunt blijven werken.

Zorgeloos beheer

U heeft geen omkijken meer naar het beheer van IT-infrastructuur. Uw IT-systemen worden 24x7 uur in de gaten gehouden en er wordt direct op afstand gehandeld.

Proactief

Vooraf wordt afgesproken hoeveel componenten van uw IT-infrastructuur proactief worden beheerd. Wij doen dit op basis van een Service Level Agreement, waarin werkzaamheden en responsetijden zijn vastgelegd.

365x24x7

Onze PREMIUM dienstverlening voeren wij 365x24x7 voor u uit. Dus ook midden in de nacht, in het weekend of tijdens de feestdagen houden wij uw IT-omgeving proactief in de gaten. Wij zorgen ervoor dat u altijd kunt werken.

Waarom kiezen voor PREMIUM?

U wilt zich kunnen concentreren op uw business en wilt geen omkijken hebben naar uw IT infrastructuur. En aangezien uw bedrijfsprocessen ook buiten de standaard kantoortijden doorgaan, wilt u de zekerheid dat uw IT infrastructuur 365x24x7 beschikbaar is, de optimale performance wordt behaald en mogelijke problemen worden voorkomen. Dit is een tijdrovend proces, waarbij het van groot belang is dat uw IT infrastructuur geen moment uit het oog wordt verloren.

Een dag geen beheer betekent extra risico’s op een verstoring. Door gebruik te maken van onze PREMIUM dienstverlening, houden wij voor u continu uw IT infrastructuur in de gaten en adviseren wij u proactief over mogelijke aanpassingen die de uptime en/of performance verbeteren. En mocht zich een probleem voordoen, dan werken wij op ieder uur van de dag aan een snelle oplossing.

In het kort:

  • U  kunt zich focussen op het realiseren van uw bedrijfsdoelstellingen
  • Continu aandacht voor de 24×7 uur beschikbaarheid en optimale performance van uw IT infrastructuur op basis van een SLA
  • Proactief advies over aanpassingen waarborgen de continuïteit van uw IT infrastructuur
  • Bij verstoringen wordt direct actie ondernomen om uw IT infrastructuur zo spoedig mogelijk weer beschikbaar te krijgen
  • Door kennisbundeling en schaalvoordelen beheren wij uw IT omgeving beter, efficiënter en tegen lagere kosten

Managed Services advies

Met het PREMIUM contract heeft u geen omkijken meer naar het beheer van IT infrastructuur.

Wilt u meer weten, neem dan contact op met één van onze Managed Services adviseurs.

Contact opnemen

Benieuwd naar de mogelijkheden van onze Managed Services voor uw organisatie?

Eén van onze specialisten helpt u graag verder.

Contact basis
*


+31 (0) 85 111 0 700

Nieuwland Parc 155
3353 LJ Papendrecht