PLUS

Indien u zelf uw IT-beheer uitvoert, dan is een IT-partner die over uw schouder meekijkt geen overbodige luxe. Het kan immers voorkomen dat u (on)gepland tijdelijk hulp nodig heeft bij het beheer van uw IT-infrastructuur. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan extra drukte op uw beheerafdeling, vakantie of ziekte van uw systeembeheerder. U moet dan kunnen terugvallen op een professionele partner die bekend is met uw IT-infrastructuur en waarmee u vooraf heldere afspraken heeft vastgelegd. Kies voor de PLUS dienstverlening van IT creation en u heeft deze zekerheid.

Installatie en inrichting

Wij zorgen voor de installatie en inrichting van de benodigde software tools, processen en communicatie. Zowel uw beheerder(s) als onze beheerafdeling hebben inzicht in uw systeemmeldingen.

Hulp nodig

Indien kritische meldingen niet snel worden verholpen, dan controleren onze beheerders proactief of u hulp nodig heeft bij het oplossen van het probleem.

Stand-by

Als u hulp nodig heeft, dan belt u tijdens werkdagen en kantooruren onze ServiceDesk (24x7 uur voor P1 escalaties) voor aanvraag support.

Waarom kiezen voor PLUS?

De vraag om tijdelijke hulp bij het beheren van uw IT-infrastructuur komt veelal onverwacht. Denkt u hierbij aan incidenten of (tijdelijke) afwezigheid van uw systeembeheerder. Maar soms kan het ook handig zijn, als een professionele beheerder altijd over uw schouder meekijkt en ingrijpt als kritische systeemmeldingen te lang duren voordat deze zijn opgelost.

Voordat professionele hulp op afstand mogelijk is, dienen een aantal zaken vooraf georganiseerd en geregeld te zijn. Denkt u hierbij aan het installeren en inrichten van benodigde software tools en het vastleggen van procedures, werk- en communicatie afspraken. Tevens maken wij met u afspraken over een aantal vooraf vastgelegde support uren in het PLUS contract, welke u verwacht te gaan inzetten. Deze uren reserveren wij en plaatsen wij op uw IT-chipkaart. Hiermee verzekert u zich van voorrang bij het toewijzen van werkzaamheden ten opzichte van klanten zonder IT-chipkaart.

In het kort:

  • Vooraf installeren en inrichten van (remote) beheer software en processen
  • Wij kijken continu over uw schouder mee, u voorkomt dat kritische meldingen over het hoofd worden gezien
  • IT-chipkaart met vooraf, tegen gereduceerd tarief, ingekochte support uren
  • Directe toegang tot de 8×5 uur ServiceDesk (24×7 uur voor P1 escalaties) voor aanvraag support
  • Benodigde uren worden met voorrang ingepland en afgeboekt van uw IT-chipkaart

Managed Services advies

Met het PLUS contract bent u optimaal voorbereid om ad-hoc of gepland onze hulp op afstand te kunnen inroepen.

Wilt u zich oriënteren, neem dan contact op met één van onze Managed Services adviseurs.

Contact opnemen

Benieuwd naar de mogelijkheden van onze Managed Services voor uw organisatie?

Eén van onze specialisten helpt u graag verder.

Contact basis
*


+31 (0) 85 111 0 700

Nieuwland Parc 155
3353 LJ Papendrecht