Service Level Agreements

Voor alle datacenter oplossingen maakt u gebruik van een veilige en betrouwbare Private Cloud omgeving voorzien van een passende Service Level Agreement (SLA). IT creation kent een drietal SLA niveaus; Brons, Silver en Goud. In het onderstaande overzicht is aangegeven wat u mag verwachten van de verschillende SLA niveaus.

Bij de Managed Cloud en Data Managed Cloud oplossingen staat aangegeven welk niveau beschikbaar is voor welke IT oplossing. Samen met IT creation houdt u grip op uw data-omgeving.

Wilt u meer details weten over de verschillende Service Level Agreements? Stel uw vraag en wij adviseren u met gedetailleerde informatie.

Stel vraag over SLA

ITIL processen

Bij IT creation wordt gewerkt volgens ITIL processen om onder andere de Service Level Agreements volgens afspraak in te vullen. Zo is gewaarborgd dat u, ongeacht de personele invulling, kunt rekenen op een krachtige IT partner. Bij de drie verschillende SLA niveaus horen ook verschillende doorlooptijden. Vanzelfsprekend is deze aangegeven tijd bij Goud SLA het kortste. Wanneer u in gesprek bent met IT creation, zullen deze verschillen besproken worden.